۱۴۰۴/۰۸/۲۵
با ثبت و مدیریت تمام تعاملات با مشتریان در سیستم مدیریت مشتری تیم فروش میتواند زمان خود را بهتر مدیریت کرده و بر روی فرصتهای واقعی تمرکز کند. این سیستم باعث میشود هیچ پیگیری مهمی فراموش نشود و روند فروش سریعتر شود.
بیشتر بخوانید
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
ارزان ترین کمپین بلک فرایدی؛ چگونه با کمترین هزینه بیشترین فروش را تجربه کنیم؟
بیشتر بخوانید
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
سیآرام (CRM) یا مدیریت ارتباط با مشتری، یک سیستم نرمافزاری برای ذخیره و مدیریت متمرکز تمام اطلاعات و تعاملات مشتریان است. این سیستم با یکپارچهسازی دادهها، خودکارسازی فرآیندهای فروش و بازاریابی، و ارائه گزارشهای تحلیلی، به کسبوکارها کمک میکند تا روابط خود با مشتریان را بهبود بخشند، فروش را افزایش دهند و تصمیمهای هوشمندانهتری بگیرند.
بیشتر بخوانید
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
خلق مشتری، فرایندی استراتژیک است که ترکیبی از بازاریابی هوشمند، تحلیل رفتار مشتری، برندینگ و ارتباط مؤثر را در بر میگیرد. در این مقاله از سایت cliento.ir با راهکارهایی آشنا میشوید که به شما کمک میکنند از صفر، جامعهای از مشتریان وفادار بسازید.
بیشتر بخوانید
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
در اینجا است که مفهوم CRM (Customer Relationship Management) یا به فارسی مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت ویژهای پیدا میکند.اما واقعاً CRM چیست؟ چرا اینقدر برای کسبوکارها حیاتی است؟ و چگونه میتواند فروش، بازاریابی و پشتیبانی را متحول کند؟در این مقاله، به زبان ساده و کاملاً کاربردی به این سؤالات پاسخ میدهیم.
بیشتر بخوانید