۱۴۰۴/۰۸/۲۵
با ثبت و مدیریت تمام تعاملات با مشتریان در سیستم مدیریت مشتری تیم فروش میتواند زمان خود را بهتر مدیریت کرده و بر روی فرصتهای واقعی تمرکز کند. این سیستم باعث میشود هیچ پیگیری مهمی فراموش نشود و روند فروش سریعتر شود.
بیشتر بخوانید
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
سیآرام (CRM) یا مدیریت ارتباط با مشتری، یک سیستم نرمافزاری برای ذخیره و مدیریت متمرکز تمام اطلاعات و تعاملات مشتریان است. این سیستم با یکپارچهسازی دادهها، خودکارسازی فرآیندهای فروش و بازاریابی، و ارائه گزارشهای تحلیلی، به کسبوکارها کمک میکند تا روابط خود با مشتریان را بهبود بخشند، فروش را افزایش دهند و تصمیمهای هوشمندانهتری بگیرند.
بیشتر بخوانید
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
در اینجا است که مفهوم CRM (Customer Relationship Management) یا به فارسی مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت ویژهای پیدا میکند.اما واقعاً CRM چیست؟ چرا اینقدر برای کسبوکارها حیاتی است؟ و چگونه میتواند فروش، بازاریابی و پشتیبانی را متحول کند؟در این مقاله، به زبان ساده و کاملاً کاربردی به این سؤالات پاسخ میدهیم.
بیشتر بخوانید